Direct naar content
Duurzame inzetbaarheid10 oktober 2024

Doe mee met de Denktank Aantrekkelijk Werkgeverschap

Denk mee over de toekomst van jong talent in de bibliotheeksector. Geef je op voor de Denktank Aantrekkelijk Werkgeverschap en bespreek wat jij als jonge bibliotheekmedewerker belangrijk vindt.
Jonge mensen die naast elkaar staan en nadenken als afbeelding voor denktank aantrekkelijk werkgeverschap bibliotheken

Ben jij jonger dan 35 jaar en werk je in de bibliotheekbranche óf houd jij je bezig met HR-vraagstukken binnen de bibliotheekbranche? Doe dan mee met de Denktank Aantrekkelijk Werkgeverschap en maak de bibliotheekwereld aantrekkelijk voor jonge medewerkers.

Bibliotheken staan voor de uitdaging om jonge medewerkers aan te trekken en te behouden. In de Denktank Aantrekkelijk Werkgeverschap onderzoeken we samen wat jonge medewerkers belangrijk vinden en hoe dat te vertalen is naar concrete acties in de bibliotheek. Denk aan acties gericht op de werkomstandigheden, opleiding, begeleiding en communicatie. Door mee te doen met de denktank help je direct bij het creëren van een toekomstbestendige en aantrekkelijke werkomgeving.

Denk mee

Dit is jouw kans om mee te denken over de toekomst van jong talent in de bibliotheeksector. Dus doe jij mee? Schrijf je dan in! Samen maken we de bibliotheekwereld een werkomgeving die aansluit bij de wensen van jonge medewerkers.

De denktank komt bijeen op de volgende data en locaties:

• Regio Noord-West: OBA Amsterdam op 18 november, van 13:00 tot 16:00 uur
  • Regio Zuid: Cubiss Tilburg op 25 november, van 13:00 tot 16:00 uur
  • Regio Oost: De Stadskamer Zwolle op 26 november, van 13:00 tot 16:00 uur

Als bovenstaande data jou niet past, laat het ons dan weten door een mail te sturen naar bibliotheekwerk@caop.nl. We kijken vervolgens samen hoe we jouw bijdrage alsnog kunnen meenemen.

Doe mee met de denktank